ZAKŁADANIE I OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ

ZAKŁADANIE I OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ
SPIS TREŚCI
  • Zakładanie adresu e-mail i logowanie do poczty – str. 1
  • Wysyłanie, odbieranie i usuwanie wiadomości – str. 2
  • Zadanie – str. 3

POZIOM 1 – SZKOŁA PODSTAWOWA

WŁASNE KONTO GOOGLE

1. Wejdź na stronę www.google.pl
2. Wybierz Zaloguj się (niebieski przycisk w prawym górnym rogu).


2. Wybierz Utwórz konto.


3. Wpisz swoje imię, nazwisko, nazwę użytkownika i hasło. Kliknij Dalej.


4. Wprowadź dzień, miesiąc i rok urodzenia oraz wybierz swoją płeć. Podawanie numeru telefonu jest opcjonalne, polecam jednak go wpisać, gdyż może on w przyszłości przydać się do odzyskania zapomnianego hasła. Warto też wprowadzić pomocniczy adres e-mail.


Wybierz Szybka personalizacja.


5. Potwierdź ustawienia personalizacji i użycie plików cookie.

Wybierz Potwierdź.


6. Przeczytaj treść.


Wybierz Zgadzam się.


7. Jesteś zalogowany do konta Google. Pamiętaj, aby po zakończeniu pracy się wylogować.


8. Wyświetl listę usług Google klikając w szare kółko z 9 kropkami (prawy górny róg) i wybierz Gmail.


9. Wybierz Kontynuuj z inteligentnymi funkcjami.


10. Wybierz pierwszą opcję i kliknij Gotowe.


11. Jesteś zalogowany na swoim koncie pocztowym.


12. Kliknij R w prawym górnym rogu (w Twoim przypadku może to być inna litera) i wybierz Wyloguj.


13. Jesteś wylogowany.

PONOWNE LOGOWANIE PO WŁĄCZENIU KOMPUTERA

Załóżmy, że na drugi dzień włączasz komputer i chcesz sprawdzić swoją pocztę.

1. Wejdź na stronę google.pl i wybierz Zaloguj się.


2. Wybierz swoje konto lub jeśli pracujesz na innym komputerze kliknij Użyj innego konta.


3. Wprowadź hasło.


4. Jesteś zalogowany.


5. Przejdź do poczty klikając Gmail.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.