ZAKŁADANIE I OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ

SPIS TREŚCI
- Zakładanie adresu e-mail i logowanie do poczty – str. 1
- Wysyłanie, odbieranie i usuwanie wiadomości – str. 2
- Zadanie – str. 3
POZIOM 1 – SZKOŁA PODSTAWOWA
WŁASNE KONTO GOOGLE
1. Wejdź na stronę www.google.pl
2. Wybierz Zaloguj się (niebieski przycisk w prawym górnym rogu).

2. Wybierz Utwórz konto.

3. Wpisz swoje imię, nazwisko, nazwę użytkownika i hasło. Kliknij Dalej.

4. Wprowadź dzień, miesiąc i rok urodzenia oraz wybierz swoją płeć. Podawanie numeru telefonu jest opcjonalne, polecam jednak go wpisać, gdyż może on w przyszłości przydać się do odzyskania zapomnianego hasła. Warto też wprowadzić pomocniczy adres e-mail.

Wybierz Szybka personalizacja.

5. Potwierdź ustawienia personalizacji i użycie plików cookie.

Wybierz Potwierdź.

6. Przeczytaj treść.

Wybierz Zgadzam się.

7. Jesteś zalogowany do konta Google. Pamiętaj, aby po zakończeniu pracy się wylogować.

8. Wyświetl listę usług Google klikając w szare kółko z 9 kropkami (prawy górny róg) i wybierz Gmail.

9. Wybierz Kontynuuj z inteligentnymi funkcjami.

10. Wybierz pierwszą opcję i kliknij Gotowe.

11. Jesteś zalogowany na swoim koncie pocztowym.

12. Kliknij R w prawym górnym rogu (w Twoim przypadku może to być inna litera) i wybierz Wyloguj.

13. Jesteś wylogowany.

PONOWNE LOGOWANIE PO WŁĄCZENIU KOMPUTERA
Załóżmy, że na drugi dzień włączasz komputer i chcesz sprawdzić swoją pocztę.
1. Wejdź na stronę google.pl i wybierz Zaloguj się.

2. Wybierz swoje konto lub jeśli pracujesz na innym komputerze kliknij Użyj innego konta.

3. Wprowadź hasło.

4. Jesteś zalogowany.

5. Przejdź do poczty klikając Gmail.
